Contul meu
(0)
Coșul meu
1. PREVEDERI GENERALE

1.1 Acest site este administrat de către SC JOMAR EVENTS SRL, cu sediul în București, strada Washington, nr. 20, et.1, ap. 4, Sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/4683/2008, CUI RO23493935, capital social 200 lei. Date de contact: e-mail: office@kingmaru.ro telefon: +40 724 345 844.
1.2 Folosirea (vizitarea sau cumpărarea produselor) acestui site implică acceptarea acestor "Termeni și Condiții". Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, vă recomandăm citirea cu atenție a "Termenilor și Condițiilor".
1.3 Ne păstrăm dreptul de a putea efectua orice modificări ale prevederilor din "Termeni și Condiții", precum și orice modificări ale site-ului www.kingmaru.ro, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens. SC JOMAR EVENTS SRL nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauză, inclusiv din cauza unor modificări, setări, up-grade-uri etc.
1.4 Întrucât prevederile "Termenilor și Condițiilor" de utilizare pot fi modificate, vă rugăm să le recitiți periodic. În condițiile în care nu veți mai fi de acord cu prevederile acestora, vă rugăm să nu mai accesați / folosiți serviciile www.kingmaru.ro. Dacă folosiți acest site sunteți responsabili cu privire la păstrarea confidențialității datelor de acces în contul dumneavoastră de utilizator, creat pe site și sunteți de acord sa vă asumați responsabilitatea pentru toate activitățile efectuate în contul dumneavoastră de utilizator.
1.5 www.kingmaru.ro este un serviciu de comerț electronic / comerț online / prin internet. Achiziția produselor se face pe baza comenzilor primite pe site sau prin e-mail.
1.6 Produsele comercializate pe site-ul www.kingmaru.ro sunt produse noi.

2. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

2.1 Toate produsele prezentate pe site pot fi achiziționate, dacă sunt disponibile în stoc. Plasarea unei comenzi reprezintă cererea dumneavoastră de a achiziționa produsele noastre.
2.2 SC JOMAR EVENTS SRL nu se obligă să onoreze comanda decât dacă produsele comandate se află în stoc, la prețul specificat.
2.3 În cazul în care produsul comandat nu se află în stoc, vă vom anunța imediat și veți decide dacă doriți să comandați un alt produs. SC JOMAR EVENTS SRL nu va trimite produse similare care să înlocuiască produsul comandat, decât cu acceptul expres al clientului.
2.4 Procesarea comenzilor se va face în ordinea înregistrării lor în sistem.

3. PREZENTAREA PRODUSELOR

3.1 Depunem toate eforturile pentru a vă prezenta cât mai clar culorile produselor care apar pe site. Totuși, culoarea pe care o vedeți dumneavoastră depinde și de monitorul utilizat. Nu suntem răspunzători pentru posibilele diferențe de culoare: între cea de pe monitorul dumneavoastră și cea a produsului în sine.
3.2 Încercăm ca toate detaliile referitoare la descrieri, prețuri, fotografii, măsuri, durata livrării, să fie cât mai precise. Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzi, dacă informațiile privind produsul au fost introduse eronat.
3.3 Imaginile de pe site sunt doar cu titlu de prezentare, existând situații în care pot fi identificate anumite diferențe între produsul comandat și produsul din fotografia de prezentare. Diferențele sunt cauzate de faptul că produsul din fotografie este o măsură diferită de produsul comandat (exemple de diferențe: numărul de capse, numărul de pietricele sau elemente decorative, existența elasticului la cizmulițe etc.)

4. POLITICA DE PREȚURI

4.1 Toate prețurile afișate pe site sunt în Lei și includ TVA (19%).
4.2 Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile afișate pe site, fără o înștiințare prealabilă. Pentru comenzile deja plasate și confirmate, prețurile vor fi cele afișate pe www.kingmaru.ro la momentul înregistrării comenzii.

5. GARANȚIA DE CONFORMITATE

5.1 Produsele comercializate beneficiază de o garanție de conformitate conform prevederilor Legii nr. 449/2003 (actualizată prin OG nr. 9/2016).
5.2 Fiecare Client persoană fizică poate solicita în cazul lipsei conformității, repararea, înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia. Pentru mai multe informații vă rugăm să consultați punctul 13 din prezentul document.

6. ÎNREGISTRAREA UNUI CONT DE UTILIZATOR

6.1 Orice vizitator are dreptul să-și facă, în mod gratuit, un cont pe www.kingmaru.ro.
6.2 După completarea formularului de înregistrare, pe adresa de e-mail specificată, veți primi un mesaj cu instrucțiunile de activare a contului. Vă rugăm să verificați și folder-ul SPAM / JUNK al căsuței dumneavoastră de e-mail.
6.3 Optând pentru înregistrare, vă obligați să ne furnizați corect numele, adresa și alte informații utile. Informațiile furnizate trebuie să fie corecte.
6.4 Pentru corectarea sau actualizarea acestor informații, accesați secțiunea "Opțiuni" a contului. Prin accesarea contului și utilizarea parolei personale sunteți responsabil pentru toate acțiunile care decurg din folosirea acestora. SC JOMAR EVENTS SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile survenite în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitatea contului și a parolei sale.

7. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

7.1 SC JOMAR EVENTS SRL este operator înscris sub numărul 30688 în Registrul de Evidență a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal.
7.2 Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, SC JOMAR EVENTS SRL are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
7.3 Scopul colectării datelor este potrivit activităților specifice comerțului online (crearea contului, achiziționarea produselor, livrarea produselor, stadiul comenzii etc), precum și activităților specifice de reclamă, marketing și publicitate.
7.4 Aveți obligația de a furniza datele solicitate în formularul de comandă și / sau în cel de creare / autentificare cont, acestea fiind necesare întocmirii facturii și livrării produselor achiziționate. Refuzul dumneavoastră determină imposibilitatea realizării de achiziții pe site-ul www.kingmaru.ro.
7.5 Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și de către companiile cu care se află în relații de parteneriat (furnizorii de servicii de curierat, furnizorii de servicii de marketing, furnizorii de servicii bancare, furnizorii de servicii de telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre). Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate și către instituțiile și organele abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
7.6 Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a vă adresa justiției. Totodată, aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată trimisă către SC JOMAR EVENTS SRL, Str. Washington, Nr. 20, Et. 1, Ap. 4, Sector 1, București. De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a vă adresa justiției.
7.7 Dacă unele din datele despre dumneavoastră sunt incorecte, vă rugăm să ne informați cât mai curând posibil.
7.8 În momentul completării datelor dumneavoastră în formularul de creare de cont și / sau în cel de comandă vi se va solicita în mod expres acceptarea documentului "Termeni și Condiții". Prin bifarea acceptului declarați că acceptați necondiționat ca datele dumneavoastră personale să fie incluse în baza de date a SC JOMAR EVENTS SRL și vă dați acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat de către SC JOMAR EVENTS SRL pentru desfășurarea și/sau derularea de activități cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportament al consumatorului, până la exercitarea dreptului de opoziție prevăzut la punctul 6.6 din prezentul document.
7.9 Site-ul www.kingmaru.ro poate fi accesat în mod gratuit, iar simpla navigare în paginile acestuia nu este condiționată de înregistrarea ca utilizator (crearea unui cont pe site).
7.10 Pentru a beneficia însă de anumite servicii oferite de site (achiziționarea produselor, primirea newsletter-ului, verificarea stadiului comenzii, etc.) va trebui să vă înregistrați ca utilizator.
7.11 Înregistrarea ca utilizator presupune acceptarea "Termenilor și Condițiilor" de utilizare a www.kingmaru.ro. Aceste reglementări constituie baza contractuală a raporturilor dintre utilizatori și SC JOMAR EVENTS SRL.
7.12 În momentul în care veți dori să finalizați o comandă vă sunt cerute o serie de date personale: nume și prenume, adresă, număr de telefon. Refuzul de a furniza aceste informații determină imposibilitatea de a finaliza comanda și implicit anularea acesteia.
7.13 Vom colecta și folosi datele dumneavoastră și în cazul bifării opțiunii de abonare la Newsletter pentru trimiterea de e-mail-uri cu scop comercial. Pentru dezabonare este suficient să accesați link-ul special destinat în acest sens și amplasat la finalul Newsletteru-lui. De asemenea, dezabonarea se poate realiza și din secțiunea "Contul meu" – "Opțiuni" – "Detalii cont", debifând "Doresc să mă înscriu" și apăsând apoi butonul "Actualizare!". Vă puteți dezabona și dacă ne trimiteți un e-mail în acest sens pe office@kingmaru.ro de pe adresa de e-mail pentru care doriți dezabonarea.
7.14 Site-ul poate să colecteze (voluntar și / sau involuntar) și alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume și versiune de browser internet, sistem de operare, inclusiv alți parametri) furnizate de către browserul internet prin intermediul căruia se face accesul pe site și pot fi folosite de către noi pentru a îmbunătăți serviciile oferite clienților sau utilizatorilor săi, sau cu scop statistic.
7.15 Ne rezervăm dreptul de a șterge / bloca anumite conturi de utilizator.
7.16 Când accesați www.kingmaru.ro vă trimitem unul sau mai multe cookie-uri pe computerul sau pe dispozitivul de navigare pe Internet. Utilizăm cookie-uri pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor noastre.

8. COMANDAREA PRODUSELOR

8.1 Pentru a efectua o comandă sunt necesari pașii următori:
8.1.1 Selectați, unde este cazul, modelul, mărimea și culoarea pentru produsul dorit, adăugați-l în coș și continuați-vă cumpărăturile. Puteți adăuga în coș un număr nelimitat de produse.
8.1.2 Accesați pagina "Coșul meu" pentru a actualiza cantitatea unui produs sau pentru a-l șterge din coș.
8.1.3 Validați modificările (dacă este cazul) cu opțiunea "Actualizează!".
8.1.4 Selectați "Finalizare comandă". Vă reamintim că orice comandă finalizată este o comandă ce implică o obligație de plată.
8.1.5 Pentru a înregistra comanda trebuie să vă autentificați sau, dacă nu aveți încă un cont, să vă creați unul.
8.1.6 Pagina de finalizare a comenzii vă prezintă sumarul comenzii, costul de livrare (doar cu titlu informativ până la introducerea adresei de livrare și a selectării metodei de livrare), costul total, numele și prenumele, numărul de telefon, metoda de facturare, dacă este cazul datele firmei, adresa de facturare, adresa de livrare, metoda de livrare aleasă, metoda de plată aleasă. Toate datele pe care le veți completa în aceste câmpuri vor fi preluate automat în secțiunea "Contul meu" – "Opțiuni".
8.1.7 Pentru orice mențiune referitoare la adresa de livrare, vă rugăm să completați câmpul "Detalii".
8.1.8 Apăsând butonul "Finalizează comanda", comanda va fi trimisă către noi și vă va apărea pe ecran un mesaj de confirmare a operațiunii.
8.2 După ce comanda a fost finalizată veți primi un e-mail de confirmare din partea noastră cu sumarul comenzii, informațiile introduse de dumneavoastră pentru facturarea și livrarea comenzii, metoda de plată și varianta de livrare aleasă. Vă rugăm să verificați și folder-ul SPAM / JUNK al căsuței dumneavoastră de e-mail. Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile cuprinse în e-mail. În cazul în care există informații eronate sau în cazul în care nu primiți acest e-mail vă rugăm să ne anunțați pe adresa de e-mail comenzi@kingmaru.ro
8.3 Comanda dumneavoastră va trece prin următoarele stadii, pe care le veți putea vizualiza în secțiunea "Contul meu" – "Opțiuni" – "Istoric comenzi": 1. Preluată 2. Prelucrată 3. Expediată și 4. Finalizată.
8.4 Prelucrarea comenzilor va fi efectuată în ziua lucrătoare imediat următoare celei în care ați finalizat comanda. În cazul în care vor exista întârzieri privind expedierea vă vom comunica.
8.5 Anularea comenzilor transmise online se face numai prin e-mail trimis de către client pe adresa comenzi@kingmaru.ro în maxim 2 de ore de la plasarea comenzii.

9. UTILIZAREA UNUI COD VOUCHER

9.1 În situația în care dețineți un voucher emis de King Maru vă rugăm să introduceți codul aferent în spațiul special destinat din formularul de finalizare a comenzii și să apăsați butonul ”Validează”, pentru a beneficia de reducerea aferentă.
9.2 Valoarea reducerii oferită de voucher este stabilită individual pentru fiecare voucher sau campanie desfășurată. Reducerea nu se cumulează cu alte oferte și promoții de pe site și nu se aplică produselor ce beneficiază deja de un preț redus.

10. REFUZUL TRIMITERII UNEI COMENZI

10.1 Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă din mai multe motive, printre care, dar nu limitat la: produsul comandat nu este pe stoc; identificarea unei erori în informațiile despre produs, inclusiv prețul sau oferta promoționala; un operator a încercat să vă contacteze prin telefon pentru confirmarea comenzii, dar nu am reușit să confirmăm comanda cu dumneavoastră; sunteți un utilizator ce a refuzat anterior primirea unei comenzi în momentul livrării de către curier, sau care nu a ridicat comanda de la sediul societății de curierat în urma avizării la adresa de facturare / livrare.
10.2 Ne rezervăm dreptul de a refuza o comandă în orice moment al procedurii de comandă.

11. PLATA PRODUSELOR

11.1 Prețurile afișate cât și cheltuielile/ taxele suplimentare includ TVA. Costul final al tranzacției va include valoarea produselor comandate și valoarea transportului. Vă rugăm să consultați punctul 10 din prezentul document pentru a vă informa asupra costurilor de livrare.
11.2 În acest moment vă oferim două modalități de plată:
11.2.1 Plata în numerar – Ramburs în momentul primirii prin curier a comenzii, sau în momentul ridicării acesteia de la sediul societății de curierat în baza avizului primit la adresa de facturare / livrare.
11.2.2 Plata prin ordin de plata sau depunere în contul SC JOMAR EVENTS SRL – în cazul în care optați pentru această modalitate de plată vi se va emite o factură proformă pentru produsele comandate, în baza căreia va trebui să faceți plata în avans în contul indicat în factură, expedierea făcându-se în ziua lucrătoare imediat următoare celei în care am primit din partea băncii confirmarea încasării sumei în cont. Datele necesare plății sunt:
Titular cont: SC JOMAR EVENTS SRL
Cont IBAN: RO38 INGB 0000 9999 0399 6045
Deschis la: ING Bank Office Dorobanți

12. LIVRAREA

12.1 În cazul în care considerăm că datele sunt reale și corecte, în cel mai scurt timp de la finalizarea comenzii, veți primi un e-mail pentru confirmarea acesteia.
12.2 În cazul în care considerăm necesar, anumite colete se vor trimite doar după ce operatorii noștri confirmă existența tuturor produselor în stoc și doar după ce clientul confirmă corectitudinea informațiilor despre adresa de livrare. Eventualele modificări la comanda plasată online se fac în urma discuției telefonice.
12.3 Plata taxelor de livrare este în sarcina clientului.
12.4 Produsele pot fi livrate deocamdată doar pe teritoriul României.
12.4.1 În BUCUREȘTI și zona Metropolitană (cuprinde următoarele localități din județul Ilfov: Otopeni, Voluntari, Pantelimon, Dobroești, Popești-Leordeni, Măgurele, Bragadiru, Chiajna, Mogoșoaia, Chitila, Buftea, Dudu, Roșu): prin BOOKURIER LOGISTICS – durata expedierii este de 24 ore de la confirmarea trimiterii comenzii de către noi (reprezentată de mail-ul care conține și numărul de AWB al coletului și pe care vi-l transmitem după ce curierul a preluat coletul în mod fizic de la noi). Livrarea coletului se face la adresa indicată de dumneavoastră, zilnic, intre orele 9:00 – 18:00 de Luni până Vineri inclusiv, excepție făcând zilele nelucrătoare. Pentru livrările prin Bookurier Logistics vă vom furniza, în secțiunea "Contul meu" – "Opțiuni" – "Istoric comenzi", numărul de AWB pentru a putea urmări comanda dumneavoastră accesând meniul Track & Trace de pe site-ul www.bookurier.ro . În cazul unei livrări nereușite se întreprind următoarele:
– Dacă destinatarul este în concediu, Bookurier depozitează cel mult 5 zile coletul și încearcă a doua oară livrarea,
– Dacă destinatarul nu se află la adresa de livrare, sau nu răspunde la telefon se lasă o înștiințare la acea adresă. Pe înștiințare apare numărul coletului și numărul de telefon al Bookurier Logistics, urmând ca în caz de necontactare să se încerce după 5 zile o nouă livrare.
– La refuzul primirii coletului, Bookurier Logistics îl returnează expeditorului. Se consideră refuz de primire și când destinatarul nu poate plăti suma datorată (în cazul coletelor ramburs).
– Este considerat tot refuz de primire și dacă preluarea mărfii nu se realizează în decurs de 15 minute de la sosirea șoferului Bookurier Logistics.
Tarif: 11 lei pentru București și zona Metropolitană pentru comenzile de produse în valoare de până în 300 lei / GRATUIT pentru comenzile de produse în valoare de minim 300 lei.
12.4.2 În ȚARĂ:
12.4.2.1 Prin URGENT CARGUS – durata expedierii este de 24 ore de la confirmarea trimiterii comenzii de către noi (reprezentată de mail-ul care conține și numărul de AWB al coletului și pe care vi-l transmitem după ce curierul a preluat coletul în mod fizic de la noi). Livrarea coletului se face la adresa indicată de dumneavoastră, zilnic, de Luni până Vineri inclusiv, excepție făcând zilele nelucrătoare. Pentru livrările prin Urgent Cargus vă vom furniza, în secțiunea "Contul meu" – "Opțiuni" – "Istoric comenzi", numărul de AWB pentru a putea urmări comanda dumneavoastră prin opțiunea Track & Trace de pe site-ul www.urgentcargus.ro .
Tarif: 19 lei pentru comenzile de produse în valoare de până în 300 lei / GRATUIT pentru comenzile de produse în valoare de minim 300 lei.
Ne rezervăm dreptul ca, în cazul în care localitatea de destinație nu se află în aria de livrare standard a Urgent Cargus, să realizăm expedierea comenzii prin intermediul altei firme de curierat, respectând tariful de livrare comunicat clientului în momentul înregistrării comenzii.
12.4.2.2 Prin POȘTA ROMÂNĂ – durata expedierii este de până la Z + 10 zile lucrătoare (unde Z este ziua expedierii de către noi a coletului). Durata expedierii se calculează începând de la momentul confirmării trimiterii comenzii de către noi. Veți primi la adresa de domiciliu un aviz, împreună cu acesta și cu cartea de identitate vă veți prezenta la oficiul poștal menționat în aviz sau, în cazul în care nu este menționat, la oficiul poștal la care sunteți arondat. Coletele vor putea fi ridicate de la oficiul poștal în termenul și condițiile prevăzute în aviz. După expirarea termenului de ridicare prevăzut în aviz coletul este returnat expeditorului. Expediem prin Poșta Română doar la nivel național (în provincie) și doar în cazul în care adresa de facturare coincide cu adresa de livrare a comenzii.
Tarif: 13 lei pentru comenzile de produse în valoare de până în 300 lei / GRATUIT pentru comenzile de produse în valoare de minim 300 lei.
12.5 Toate costurile vor fi trecute în factura fiscală, toate plățile făcându-se exclusiv către firma noastră.
12.6 Pentru comenzile primite Sâmbăta și Duminica expedierea se face în cursul zilei de Luni.
12.7 Ne rezervăm dreptul de a decala aceste termene, în situația în care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile în stoc la momentul primirii comenzii. În această situație, clienții vor fi informați și consultați cu privire la menținerea sau anularea comenzii.
12.8 Ne rezervăm dreptul de a nu opera comenzile care considerăm că au datele personale incomplete.
12.9 Ne rezervăm dreptul de a nu expedia comenzile ce nu au putut fi confirmate telefonic.
12.10 Vă recomandăm ca la primirea coletului să verificați integritatea ambalajului. Pentru produsele ale căror colete reprezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, clientul este rugat să refuze recepția lor.

13. POLITICA DE RETURNARE ȘI ÎNLOCUIRE A PRODUSELOR

13.1 Conform legislației române în vigoare, clienții care au achiziționat produse de pe site-ul www.kingmaru.ro au dreptul de a le returna prin denunțarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanță, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care au intrat în posesia fizică a produselor comandate, fără invocarea niciunui motiv.
13.2 Clientul este obligat să notifice prin intermediul e-mail-ului, pe adresa comenzi@kingmaru.ro , asupra intenției de returnare a produsului.
13.3 Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. În cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de dumneavoastră printr-o singură comandă şi livrate separat perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs.
13.4 Singurele costuri care pot cădea în sarcina clientului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
13.5 Produsele trebuie returnate în starea inițială și în condițiile în care au fost livrate. În cazul în care returnarea se va face în condiții precare (produs deteriorat, elemente lipsă) ne rezervăm dreptul de a diminua proporțional suma returnată. Cheltuielile de returnare / re-expediere în cazul alegerii unui alt produs la schimb, cad în sarcina clientului.
13.6 Procedura de denunțare și retur produse presupune următorii pași:
13.6.1 Trimiterea prin e-mail la adresa comenzi@kingmaru.ro a cererii privind returul produselor. În subiectul e-mail-ului se va preciza "Cerere retur produse" specificându-se numărul facturii și data emiterii acesteia. Cererea va conține: număr comandă și data emiterii comenzii; datele clientului (nume și prenume, adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului și plasarea comenzii online pe www.kingmaru.ro; numărul de telefon; număr factură și data emiterii facturii ce fac dovada achiziționării produsului / produselor; denumirea produsului / produselor ce vor fi returnate (inclusiv codul de produs) așa cum apar în factura ce a însoțit comanda; contul și banca unde se vor returna banii, în cazul în care sunt respectate condițiile de retur și în cazul în care returnarea sumelor va fi făcută prin cont bancar. Pentru a vă fi mai ușor, vă putem pune la dispoziție un model de formular pe care sa îl completați în cazul în care doriți să returnați unul / mai multe produse pe care le-ați comandat:
– Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse: ......................................................................................................................................................................................................................................
– Comanda nr. .............................. din data …....................................................... / primită la data ….........................................................
– Factura nr. ................................. din data ..........................................................
– Numele și Prenumele Clientului ..................................................................................................................................................................
– Adresa Clientului ...............................................................................................................................................................................................
– Numărul de telefon al Clientului ......................................................................................
– Adresa de e-mail a Clientului ............................................................................................
– Semnătura Clientului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
…........................................................................................................................................................
– Data ….............................................................
13.6.2 În maxim 2 zile lucrătoare clientul va primi prin e-mail detalii privind aplicarea procedurii de retur. Vă rugăm să verificați și folder-ul SPAM / JUNK al căsuței dumneavoastră de e-mail.
13.6.3 Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa SC JOMAR EVENTS SRL, str. Washington, nr. 20, et. 1, ap. 4, sector 1, București, CP 011795 prin orice firmă de curierat pe care doriți sa o alegeți. Transportul coletului de retur va fi plătit de dumneavoastră în momentul expedierii, în caz contrar fiind refuzat la primire.
13.6.4 După sosirea produsului returnat, personalul calificat va verifica și constata dacă pentru produsele primite se aplică procedura de retur. Verificarea și constatarea se face pe baza cererii de retur emisă de către client și a condițiilor obligatorii de aplicare a procedurii de retur pentru produse cumpărate.
13.6.5 Rezultatele finale constatate vor fi comunicate clientului prin e-mail, în maxim 2 zile lucrătoare de la primirea produsului. Vă rugăm să verificați și folder-ul SPAM / JUNK al căsuței dumneavoastră de e-mail.
13.6.6 Pe baza rezultatelor comunicate, clientul este obligat, prin e-mail, în a furniza acceptul sau observațiile cu privire la cele menționate în rezultatele comunicate, în vederea continuării procesului de retur.
13.6.7. Suma plătită va fi rambursată integral, mai puțin costul returnării care rămâne în sarcina clientului. În cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare al comenzii decât livrarea standard oferită de noi, costurile de livrare nu vor fi rambursate.
13.6.8 Suma plătită va fi rambursată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea solicitării de returnare. Termenul poate fi prelungit până la data recepționării de către noi a produselor care au făcut obiectul vânzării.
13.6.9 Pentru comenzile achitate prin OP / plată ramburs la livrare (prin Poșta Română / curier), restituirea sumei va fi făcută prin virament bancar, cu excepția cazului în care a fost agreeată de ambele părți o altă modalitate de restituire. În situația perceperii de către banca la care are clientul deschis contul a comisioanelor pentru încasarea banilor în cont, acestea vor fi suportate de către client.
13.6.10 Clientul este obligat să returneze produsele în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat decizia sa de returnare.
13.7 Condiții de retur:
13.7.1 Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat, să aibă toate etichetele originale atașate, să aibă toate accesoriile aferente, să nu fie purtat, să nu prezinte urme de uzură, spălare, modificare sau consum (inclusiv în cazul accesoriilor ce îl însoțesc), să fie însoțit de o copie a facturii de achiziție.
13.7.2 Produsele nu vor putea fi returnate / înlocuite în următoarele cazuri: prezintă semne de folosire, uzură, spălare; au fost deteriorate sau pierdute în tranzit; nu prezintă documentele doveditoare ale achiziției de pe site-ul nostru; nu au eticheta intactă.
13.8 Costuri suportate de către client:
13.8.1 Costurile de transport pentru returul produsului.
13.8.2 Costul de transport pentru opțiunea clientului de a i se re-expedia produsul ce s-a constatat de către noi că nu îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur.
13.8.3 Solicitarea de schimbare a mărimii se consideră returnare de produs și presupune ca toate costurile privind achiziționarea și returnarea produselor să fie suportate de către client. Pentru a evita pe cât posibil ca mărimea să fie nepotrivită, vă rugăm să consultați cu atenție "Tabelul de mărimi" și să ne adresați orice întrebări suplimentare considerați necesare prin opțiunea "Pune o întrebare", disponibilă în pagina fiecărui produs.
13.9 Costuri suportate de către vânzător:
13.9.1 Costuri de retur și de transport pentru produsul în cazul căruia la recepția produsului clientul constată că produsul nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului sau că produsul nu este conform specificațiilor menționate în comanda clientului.
13.9.2 Nu se consideră ca fiind neconforme cu specificațiile din oferta vânzătorului produsele care prezintă diferențe de culoare și de elemente între imaginea de pe monitorul sau dispozitivul de pe care a fost efectuată vizualizarea / achiziția produsului și culoarea reală. Vă rugăm să citiți și punctele 3.1, 3.2 și 3.3 din prezentul document, referitor la posibilitatea existenței unor astfel de diferențe pentru care nu ne asumăm răspunderea.
13.9.3 Pentru produsele ce nu sunt conforme cu specificațiile din oferta vânzătorului și pentru produsele ce nu sunt conform specificațiilor din comanda clientului este necesară respectarea procedurii prezentată la punctul 11.6 din prezentul document și a condițiilor descrise mai sus pentru returnarea produselor, cu mențiunea că atât costul de transport inițial, cât și costul de retur vor fi suportate de către SC JOMAR EVENTS SRL.
13.10 Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.
13.11 Produsele perisabile nu se pot returna.

14. DREPTURI DE COPYRIGHT ȘI PROPRIETATE INTELECTUALĂ

14.1 Întregul conținut al site-ului www.kingmaru.ro (imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe, alte date), orice material trimis utilizatorilor de către www.kingmaru.ro, precum și orice alt material având legătură cu acesta trimis de dumneavoastră prin e-mail sau furnizat de dumneavoastră prin orice altă modalitate este proprietatea SC JOMAR EVENTS SRL și a furnizorilor săi și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială.
14.2 Folosirea fără acordul SC JOMAR EVENTS SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare. Nu puteți utiliza și / sau reproduce materialele www.kingmaru.ro fără a deține o permisiune scrisă, prealabilă, din partea SC JOMAR EVENTS SRL.
14.3 SC JOMAR EVENTS SRL este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra site-ului, respectiv asupra designului și conținutului acestuia.
14.4 Utilizatorul are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale SC JOMAR EVENTS SRL, prevazute de legislația în vigoare.
14.5 Utilizatorul se obligă să acceseze și să utilizeze site-ul în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.
14.6 Nu suntem răspunzători pentru neplăcerile care pot interveni în urma folosirii oricărei informații de pe acest site.
14.7 Pentru orice probleme legate de copyright și proprietatea intelectuală vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail office@kingmaru.ro.

15. LIMITAREA RĂSPUNDERII

15.1 SC JOMAR EVENTS SRL nu este și nu poate fi facută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe site, care nu se datorează culpei sale.
15.2 Caracteristicile produselor prezentate pe site sunt preluate sau puse la dispoziție de producători și furnizori, iar SC JOMAR EVENTS SRL nu își asumă răspunderea pentru corectitudinea acestor informații. Ele au caracter informativ și nu reprezintă o obligație contractuală.
15.3 Prețurile produselor de pe acest site sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe site sunt valabile în perioada de timp menționata. În cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limitele stocurilor disponibile.
15.4 SC JOMAR EVENTS SRL iși rezervă dreptul de a completa și de a modifica orice informație de pe site.
15.5 SC JOMAR EVENTS SRL nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea "Termenilor și Condițiilor".
15.6 SC JOMAR EVENTS SRL nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării site-ului precum și pentru cele rezultate din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe site.

16. FORȚA MAJORĂ

16.1 SC JOMAR EVENTS SRL nu poate fi făcută responsabilă pentru nicio întârziere sau eroare rezultând direct sau indirect din cauze care nu depind de voința sa. Această exonerare include, dar nu se limitează la: erorile de funcționare ale echipamentului tehnic de la www.kingmaru.ro, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefonie, existența virușilor informatici, nefuncționalități provenite din accesul neautorizat în sistemele www.kingmaru.ro, erorile de operare, precum și cazurile de forță majoră stipulate de legislația în vigoare.

17. LEGISLAȚIA APLICABILĂ

17.1 Legislația aplicabilă este cea română.
17.2 În cazul oricărui diferend se va încerca mai intâi soluționarea pe cale amiabilă, în termen de 30 de zile de la înregistrarea reclamației.
17.2.1 Pentru a ne transmite o sesizare sau o reclamație vă rugăm să utilizați Formularul de sesizări & reclamații sau formularul de Contact ambele disponibile pe site sau să ne trimiteți un e-mail la adresa office@kingmaru.ro

Versiunea ianuarie 2017