Contul meu
(0)
Coșul meu
POLITICA DE RETURNARE ȘI ÎNLOCUIRE A PRODUSELOR


1. Conform legislației române în vigoare, clienții care au achiziționat produse de pe site-ul www.kingmaru.ro au dreptul de a le returna prin denunțarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanță, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care au intrat în posesia fizică a produselor comandate, fără invocarea niciunui motiv.


2. Clientul este obligat să notifice prin intermediul e-mail-ului, pe adresa comenzi@kingmaru.ro , asupra intenției de returnare a produsului.


3. Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor. În cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de dumneavoastră printr-o singură comandă şi livrate separat perioada de retragere expiră după 14 zile calendaristice începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a ultimului produs.


4. Singurele costuri care pot cădea în sarcina clientului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.


5. Produsele trebuie returnate în starea inițială și în condițiile în care au fost livrate. În cazul în care returnarea se va face în condiții precare (produs deteriorat, elemente lipsă) ne rezervăm dreptul de a diminua proporțional suma returnată. Cheltuielile de returnare / re-expediere în cazul alegerii unui alt produs la schimb, cad în sarcina clientului.


6. Procedura de denunțare și retur produse presupune următorii pași:

6.1 Trimiterea prin e-mail la adresa comenzi@kingmaru.ro a cererii privind returul produselor. În subiectul e-mail-ului se va preciza "Cerere retur produse" specificându-se numărul facturii și data emiterii acesteia. Cererea va conține: număr comandă și data emiterii comenzii; datele clientului (nume și prenume, adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului și plasarea comenzii online pe www.kingmaru.ro; numărul de telefon; număr factură și data emiterii facturii ce fac dovada achiziționării produsului / produselor; denumirea produsului / produselor ce vor fi returnate (inclusiv codul de produs) așa cum apar în factura ce a însoțit comanda; contul și banca unde se vor returna banii, în cazul în care sunt respectate condițiile de retur și în cazul în care returnarea sumelor va fi făcută prin cont bancar. Pentru a vă fi mai ușor, vă putem pune la dispoziție un model de formular pe care sa îl completați în cazul în care doriți să returnați unul / mai multe produse pe care le-ați comandat:
– Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse: ......................................................................................................................................................................................................................................
– Comanda nr. .............................. din data …....................................................... / primită la data ….........................................................
– Factura nr. ................................. din data ..........................................................
– Numele și Prenumele Clientului ..................................................................................................................................................................
– Adresa Clientului ...............................................................................................................................................................................................
– Numărul de telefon al Clientului ......................................................................................
– Adresa de e-mail a Clientului ............................................................................................
– Semnătura Clientului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)
…........................................................................................................................................................
– Data ….............................................................

6.2 În maxim 2 zile lucrătoare clientul va primi prin e-mail detalii privind aplicarea procedurii de retur. Vă rugăm să verificați și folder-ul SPAM / JUNK al căsuței dumneavoastră de e-mail.

6.3 Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa SC JOMAR EVENTS SRL, str. Washington, nr. 20, et. 1, ap. 4, sector 1, București, CP 011795 prin orice firmă de curierat pe care doriți sa o alegeți. Transportul coletului de retur va fi plătit de dumneavoastră în momentul expedierii, în caz contrar fiind refuzat la primire.

6.4 După sosirea produsului returnat, personalul calificat va verifica și constata dacă pentru produsele primite se aplică procedura de retur. Verificarea și constatarea se face pe baza cererii de retur emisă de către client și a condițiilor obligatorii de aplicare a procedurii de retur pentru produse cumpărate.

6.5 Rezultatele finale constatate vor fi comunicate clientului prin e-mail, în maxim 2 zile lucrătoare de la primirea produsului. Vă rugăm să verificați și folder-ul SPAM / JUNK al căsuței dumneavoastră de e-mail.

6.6 Pe baza rezultatelor comunicate, clientul este obligat, prin e-mail, în a furniza acceptul sau observațiile cu privire la cele menționate în rezultatele comunicate, în vederea continuării procesului de retur.

6.7. Suma plătită va fi rambursată integral, mai puțin costul returnării care rămâne în sarcina clientului. În cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare al comenzii decât livrarea standard oferită de noi, costurile de livrare nu vor fi rambursate.

6.8 Suma plătită va fi rambursată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea solicitării de returnare. Termenul poate fi prelungit până la data recepționării de către noi a produselor care au făcut obiectul vânzării.

6.9 Pentru comenzile achitate prin OP / plată ramburs la livrare (prin Poșta Română / curier), restituirea sumei va fi făcută prin virament bancar, cu excepția cazului în care a fost agreeată de ambele părți o altă modalitate de restituire. În situația perceperii de către banca la care are clientul deschis contul a comisioanelor pentru încasarea banilor în cont, acestea vor fi suportate de către client.

6.10 Clientul este obligat să returneze produsele în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat decizia sa de returnare.


7. Condiții de retur:

7.1 Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat, să aibă toate etichetele originale atașate, să aibă toate accesoriile aferente, să nu fie purtat, să nu prezinte urme de uzură, spălare, modificare sau consum (inclusiv în cazul accesoriilor ce îl însoțesc), să fie însoțit de o copie a facturii de achiziție.

7.2 Produsele nu vor putea fi returnate / înlocuite în următoarele cazuri: prezintă semne de folosire, uzură, spălare; au fost deteriorate sau pierdute în tranzit; nu prezintă documentele doveditoare ale achiziției de pe site-ul nostru; nu au eticheta intactă.


8. Costuri suportate de către client:

8.1 Costurile de transport pentru returul produsului.

8.2 Costul de transport pentru opțiunea clientului de a i se re-expedia produsul ce s-a constatat de către noi că nu îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur.

8.3 Solicitarea de schimbare a mărimii se consideră returnare de produs și presupune ca toate costurile privind achiziționarea și returnarea produselor să fie suportate de către client. Pentru a evita pe cât posibil ca mărimea să fie nepotrivită, vă rugăm să consultați cu atenție "Tabelul de mărimi" și să ne adresați orice întrebări suplimentare considerați necesare prin opțiunea "Pune o întrebare", disponibilă în pagina fiecărui produs.


9. Costuri suportate de către vânzător:

9.1 Costuri de retur și de transport pentru produsul în cazul căruia la recepția produsului clientul constată că produsul nu este conform cu specificațiile din oferta vânzătorului sau că produsul nu este conform specificațiilor menționate în comanda clientului.

9.2 Nu se consideră ca fiind neconforme cu specificațiile din oferta vânzătorului produsele care prezintă diferențe de culoare și de elemente între imaginea de pe monitorul sau dispozitivul de pe care a fost efectuată vizualizarea / achiziția produsului și culoarea reală. Vă rugăm să citiți și punctele 3.1, 3.2 și 3.3 din prezentul document, referitor la posibilitatea existenței unor astfel de diferențe pentru care nu ne asumăm răspunderea.

9.3 Pentru produsele ce nu sunt conforme cu specificațiile din oferta vânzătorului și pentru produsele ce nu sunt conform specificațiilor din comanda clientului este necesară respectarea procedurii prezentată la punctul 11.6 din prezentul document și a condițiilor descrise mai sus pentru returnarea produselor, cu mențiunea că atât costul de transport inițial, cât și costul de retur vor fi suportate de către SC JOMAR EVENTS SRL.


10. Dreptul de renunțarea la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.


11. Produsele perisabile nu se pot returna.