Contul meu
(0)
Coșul meu
1. LIVRAREA PRODUSELOR


1. În cazul în care considerăm că datele sunt reale și corecte, în cel mai scurt timp de la finalizarea comenzii, veți primi un e-mail pentru confirmarea acesteia.


2. În cazul în care considerăm necesar, anumite colete se vor trimite doar după ce operatorii noștri confirmă existența tuturor produselor în stoc și doar după ce clientul confirmă corectitudinea informațiilor despre adresa de livrare. Eventualele modificări la comanda plasată online se fac în urma discuției telefonice.


3. Plata taxelor de livrare este în sarcina clientului.


4. Produsele pot fi livrate deocamdată doar pe teritoriul României.


4.1 În BUCUREȘTI și zona Metropolitană (cuprinde următoarele localități din județul Ilfov: Otopeni, Voluntari, Pantelimon, Dobroești, Popești-Leordeni, Măgurele, Bragadiru, Chiajna, Mogoșoaia, Chitila, Buftea, Dudu, Roșu):

4.1.1 Prin BOOKURIER LOGISTICS – durata expedierii este de 24 ore de la confirmarea trimiterii comenzii de către noi (reprezentată de mail-ul care conține și numărul de AWB al coletului și pe care vi-l transmitem după ce curierul a preluat coletul în mod fizic de la noi). Livrarea coletului se face la adresa indicată de dumneavoastră, zilnic, intre orele 9:00 – 18:00 de Luni până Vineri inclusiv, excepție făcând zilele nelucrătoare. Pentru livrările prin Bookurier Logistics vă vom furniza, în secțiunea "Contul meu" – "Opțiuni" – "Istoric comenzi", numărul de AWB pentru a putea urmări comanda dumneavoastră accesând meniul Track & Trace de pe site-ul www.bookurier.ro . În cazul unei livrări nereușite se întreprind următoarele:
– Dacă destinatarul este în concediu, Bookurier depozitează cel mult 5 zile coletul și încearcă a doua oară livrarea,
– Dacă destinatarul nu se află la adresa de livrare, sau nu răspunde la telefon se lasă o înștiințare la acea adresă. Pe înștiințare apare numărul coletului și numărul de telefon al Bookurier Logistics, urmând ca în caz de necontactare să se încerce după 5 zile o nouă livrare.
– La refuzul primirii coletului, Bookurier Logistics îl returnează expeditorului. Se consideră refuz de primire și când destinatarul nu poate plăti suma datorată (în cazul coletelor ramburs).
– Este considerat tot refuz de primire și dacă preluarea mărfii nu se realizează în decurs de 15 minute de la sosirea șoferului Bookurier Logistics.
Tarif: 11 lei pentru București și zona Metropolitană pentru comenzile de produse în valoare de până în 300 lei / GRATUIT pentru comenzile de produse în valoare de minim 300 lei.


4.2 În ȚARĂ:

4.2.1 Prin URGENT CARGUS – durata expedierii este de 24 ore de la confirmarea trimiterii comenzii de către noi (reprezentată de mail-ul care conține și numărul de AWB al coletului și pe care vi-l transmitem după ce curierul a preluat coletul în mod fizic de la noi). Livrarea coletului se face la adresa indicată de dumneavoastră, zilnic, de Luni până Vineri inclusiv, excepție făcând zilele nelucrătoare. Pentru livrările prin Urgent Cargus vă vom furniza, în secțiunea "Contul meu" – "Opțiuni" – "Istoric comenzi", numărul de AWB pentru a putea urmări comanda dumneavoastră prin opțiunea Track & Trace de pe site-ul www.urgentcargus.ro .
Tarif: 19 lei pentru comenzile de produse în valoare de până în 300 lei / GRATUIT pentru comenzile de produse în valoare de minim 300 lei.
Ne rezervăm dreptul ca, în cazul în care localitatea de destinație nu se află în aria de livrare standard a Urgent Cargus, să realizăm expedierea comenzii prin intermediul altei firme de curierat, respectând tariful de livrare comunicat clientului în momentul înregistrării comenzii.

4.2.2 Prin POȘTA ROMÂNĂ – durata expedierii este de până la Z + 10 zile lucrătoare (unde Z este ziua expedierii de către noi a coletului). Durata expedierii se calculează începând de la momentul confirmării trimiterii comenzii de către noi. Veți primi la adresa de domiciliu un aviz, împreună cu acesta și cu cartea de identitate vă veți prezenta la oficiul poștal menționat în aviz sau, în cazul în care nu este menționat, la oficiul poștal la care sunteți arondat. Coletele vor putea fi ridicate de la oficiul poștal în termenul și condițiile prevăzute în aviz. După expirarea termenului de ridicare prevăzut în aviz coletul este returnat expeditorului. Expediem prin Poșta Română doar la nivel național (în provincie) și doar în cazul în care adresa de facturare coincide cu adresa de livrare a comenzii.
Tarif: 13 lei pentru comenzile de produse în valoare de până în 300 lei / GRATUIT pentru comenzile de produse în valoare de minim 300 lei.


5. Toate costurile vor fi trecute în factura fiscală, toate plățile făcându-se exclusiv către firma noastră.


6. Pentru comenzile primite Sâmbăta și Duminica expedierea se face în cursul zilei de Luni.


7. Ne rezervăm dreptul de a decala aceste termene, în situația în care produsul sau produsele comandate nu sunt disponibile în stoc la momentul primirii comenzii. În această situație, clienții vor fi informați și consultați cu privire la menținerea sau anularea comenzii.


8. Ne rezervăm dreptul de a nu opera comenzile care considerăm că au datele personale incomplete.


9. Ne rezervăm dreptul de a nu expedia comenzile ce nu au putut fi confirmate telefonic.


10. Vă recomandăm ca la primirea coletului să verificați integritatea ambalajului. Pentru produsele ale căror colete reprezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, clientul este rugat să refuze recepția lor.